Sunday, November 21

Aidiladha?

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA.
Untuk raya tahun nie xpegi pown tengok lembu kna sembelih.
Msa kecil selalu pergi.
Tapi tahun nie mcm malas jeq sbb datang pown sekadar tngok lembu kna sembelih.
Saye pown nak tolong gak.
Ingat saye bdk kecil lgi ke. :(
Lenkli kalu wat korban camtu panggil jelah kawan2 korang gi tolong sembelih kat belakang rumah.
Xyah wat time raya korban. :P


SANA SINI DAGING LEMBU.
Raya Aidiladha yang ke-3.
Pagi2 breakfast jeq dah makan kuah masak DAGING.
Pastu kol 11 pgi dah gi 2 majlis perkahwinan.Dua2 majlis tu makan kuah masak DAGING.
Pastu malam pas maghrib ade kenduri lagi.Menunya tetap kuah masak DAGING.
(tpi yng kenduri nie mmng sdp gile!)
Balik kenduri pown dapat sebungkus besar nasi dan kuah masak DAGING!


Peringatan : saye xtau nme2 lauk nie.tu yang ckp kuah masak something jeq.hehe. :)



MORAL : Pada raya Aidiladha janganlah kamu mmbeli makanan kerana sana sini ade jeq daging lembu yang leh kite makan dan masak sendiri. :D









3 comments:

ghostgulz said...

bagus tul moral tu. :P

Firdaus =) said...

moral yng sngttttttttt bgs ! haha. :D

ghostgulz said...

bagus untuk daus jep. :P